جالب ترین بازی های تلفن همراه +دانلود
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور می کنیم.

**اسکیت بورد خیابانی - آندروید
 


در این بازی شما با یک جوان اسنوبورد باز خیابانی آشنا میشوید که حرکات نمایشی را با اسنوبرد بصورت کاملا رایگان برای عموم اجرا میکند و همچنین قصد دارد تمام چالش های خیابانی را با اسنوبرد خود تجربه کند و در انجام حرکات ها حرفه ای شود.

دانلود

** بازی کراش - سیمبیان

بازی Crash برای بسیاری از طرفداران بازی های کامپیوتری یادآور خاطرات بسیاری است. این بازی زیبا، تلفیقی از تعقیب و گریز کارتونی، ماشین سواری 3 بعدی و مبارزات فانتزی است. اکنون می توانید نسخه 3 بعدی این بازی زیبا را که مخصوص موبایل های باسیستم سیمبیان طراحی شده است.

دانلود

**بازی کوهنوردی با ماشین - ویندوزفون


یکی از بازی های بسیار جالب که این روزها در گوشی های بسیاری دیده می شود کوهنوردی با خودرو است. در این بازی شما باید به کمک خودرو از موانع مختلف رد شده و خودروی خود را کنترل کنید. این بازی برای آندروید و آی او اس وجود دارد و این بار نسخه ویندوزفون آنرا که چندروزی است مجانی شده در اختیار شما قرار می دهیم.




:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه +دانلود , دانلود بازی جدید برای موبایل , اندروید , سیمبین , ویندوز فون , جاوا , بادا , ios ,
:: بازدید از این مطلب : 2097
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : چهار شنبه 20 آذر 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی